הבית של כרמית – פינת האוכל והמטבח

פינת האוכל והמטבח ממשיכים את החלל המרכזי בביתה של כרמית כחלק בלתי נפרד מהסלון . בשונה מהסלון בו רכשנו את הכל מההתחלה פינת האוכל והקונסולה ביציאה לגינה כבר נרכשו והיה עלי לקשור את הכל לכדי תמונה שלמה אחת.

גוף תאורה בצבע נחושת חם נתלה לצד מקבץ תמונות מ Paper Bella עם הדפסים של פרפרים שאני מאוד אוהבת, כריות המושב הוחלפו לצד וילונות קלילים עם מוטות נחושת וטבעות להשלמת המראה.

 את קיר היציאה לגינה שנמצא בצמוד לפינת האוכל רציתי להדגיש על מנת לתת לו מקום משלו לכן בחרתי לצבוע אותו בגוון אפור חם ועליו לתלות תמונות בתוך מסגרות בגווני לבן, אפור, נחושת, וזהב שלמעשה מהווים לא מעט מסקלת הצבעים שהשתמשתי בבית.

 

לסיום, הוספתי מנורה שתעניק אור נעים בשעות הערב ויצרתי פינה שעומדת בפני עצמה אך גם מתכתבת עם כל אחד מהחללים בסביבתה.

כורסת הסלון המשופצת על רקע קיר התמונות ביציאה לגינה.

 גוף הנחושת שבה אותי ואת כרמית מיד ולמרות מספר בעיות טכניות בתלייתו לא היינו מוכנות לוותר עליו כל כך בקלות בסוף הכל הסתדר כמובן.

ועכשיו למטבח! כאן שני דברים עיקריים עלו: האחד הוא ההתייחסות לתאורה והשני הוא עניין האחסון. באופן כללי תאורה למטבח צריכה להיות פרקטית וכזו שתהייה מספיק חזקה ונוחה לעבודה יחד עם זאת כיוון שבעיצוב עסקינן אי אפשר להתעלם מהעובדה שתאורה מעניקה גם אוירה ולכן תמיד עדיף להתייחס לשניהם.  מעל לשיש מיקמתי פס צבירה עם שלושה גופים בצבע לבן שיאירו באור חזק את משטח העבודה ולבר בחרתי שני גופי זכוכית לתאורה נעימה ואינטימית יותר.

 

מבחינת אחסון הוספנו יחידה תאומת לכלל המטבח מעל המקרר ולצד הארונות העליונים הוסרו מוטות פרזול ששימשו לתבלינים ובמקומם תוכננה יחידת כוסות קטנה ומינימליסטית שנצבעה בצבע כחול-אפור כמו גם כיסאות הבר.

 משאריות הבד של וילונות הסלון ופינת האוכל ביקשתי שיתפרו לי מעין כותרת וילון שתסתיר את ארגז החלון בלבד כדי לקבל מראה נקי יותר בעין.

אקססוריז אדומים הוחלפו בגוונים שקטים, כל פריט מצא את מקומו ומלאכת הלבשת הקומה הראשונה הושלמה.

חדרי השינה בקרוב…

כך פינת האוכל וקיר היציאה לגינה נראו לפני:

כך נראה המטבח לפני:

שיהיה יום מקסים.

לפוסט הבית של כרמית – סלון

לפוסט הבית של כרמית – חדר השינה

לפוסט הבית של כרמית – חדר הילדים

תמונות: עמית ליבוב.