דברו אלי בפרחים

פרחים, מי לא אוהב פרחים? האמת שלתערוכת הפרחים בחיפה רציתי ללכת אבל כששמעתי על תורים ארוכים ועומס החלטתי לוותר. המחשבה על לעמוד בתורים בלתי נגמרים בחום עם ילדים הייתה נראית לי חוויה מפוקפקת במיוחד.

כל חול המועד אכלנו, בילינו, נסענו, טיילנו, פגשנו חברים ומשפחה עד שביום האחרון של החג השני הלא הוא יום שבת החלטנו שדי צריך מנוחה, לא לעשות כלום, לא להזיז את האוטו, פשוט כלום. אחרי חצי יום בבית (לפחות זה) ביקשו הגוזלים שכבר הבינו שכול יום הוא הרפתקה חדשה ללכת לים. שוב העמסנו את האוטו בערימות ציוד ויצאנו לדרך לכיוון הטיילת של החוף הדרומי בחיפה.

בדרך חשבנו להציע למכרים להצטרף אלינו אלא שבמקום לצרף אותם אלינו הם סיפרו שממש לא מזמן היו בתערוכה, אין עומס ושאסור לנו להחמיץ בשום מחיר כי היא נסגרת בעוד כמה שעות. כך מצאנו את עצמינו  נכנסים בכפכפים יחד עם גוזלים שלא ממש קיבלו את העובדה שאת הים הם רואים רק מרחוק לתערוכת הפרחים שהייתה מעבר לכל הציפיות. אז למי שלא הצליח להגיע קבלו טעימה משלושת הביתנים שאהבתי במיוחד. אומנם מצלמה לא לקחתי  אבל נראה לי שהמצלמה של הטלפון עשתה את העבודה…

הביתן הראשון נקרא השדרה הרומנטית, בה מצאנו סידורי פרחים שעוצבו לכדי רחוב ססגוני מלא בחנויות ראווה וקונדיטוריה קסומה במיוחד. מהביתן הזה לא רציתי לצאת!

 

 

 

בביתן עולם הפרחים פגשנו בשדה שופע פרחים צבעים וניחוחות. מעליו נתלו למעלה ממאה כדורי פרחים שונים.

השלישי במצעד שלי היה עולם המים. פגשנו בסירת פיראטים מפליגה בים של פרחים קטנים כגדולים. פשוט גן עדן תת ימי.

לסיכום אני שמחה שלא החמצתי את התערוכה שסיפקה לי חוויה ססגונית ושונה, איכשהו תמיד נהנים יותר כשלא מצפים  אבל כשסוף השבוע כבר ממש כאן חול המועד פסח נראה כמו חלום מתוק ורחוק.

סוף שבוע מקסים.

תמונות: מיכל לוי